środa, 1 czerwca 2011

17. Z szybka i bulowo;) (08.05.11)

Miejsce akcji: nad Wartą&u mnie
Czas akcji: 08.05.2011

Skład:
-mała Agnieszka,
-Ja

Dania:
-Piersi z kurczaka nadziewane serem (Aga&Ja)

Niestety z pośpiechu i późnej pory nie posiadam żadnych zdjęć potrawy więc wrzucam przysłowiowy kill de czil :)

PIERSI Z KURCZAKA NADZIEWANE SEREM:
Skład: 2 piersi z kurczaka, ser żółty jaki mamy w lodówce ;), jajko i mąka albo bułka tarta (do zrobienia panierki).
Przygotowanie: Długim ostrym nożem nacinamy piersi z kurczaka tak żeby stworzyć kieszeń do której wpychamy ser(im więcej tym lepiej, byle się nie rozwaliło), całość obtaczamy w jajku a następnie w bułce tartej. Piersi smażymy aż ser zacznie delikatnie wypływać. Podawać z ziemniakami lub ryżem, ja zrobiłem na szybko pomidory w oliwie sosie winnym z bazylią i mocarelą. Smacznego ;)

KILL DE CZILL:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz