poniedziałek, 21 lutego 2011

2. Piersi z kurczaka z jabłkami. (23.01.11)

Paweł nadaje:

Czas akcji: 23.01.2011_15:00h
Skład: Ania, Piotr, Ola-kreatywna księgowa, Mateusz, Kornel i ja z Loco.
Danie: Piersi z kurczaka z jabłkami(Ania, Kornel, ja w słabej asyście), francuska zupa cebulowa(Ania)

Drugie spotkanie było dość burzliwe bo sobie wymyśliłem, że pojadę do Krakowa w sobotę na 85 lecie Babci i wrócę w niedzielę przed drugą akcją żywieniową. Prawie bezboleśnie się udało gdyby nie fakt, że z powrotem pomyliłem pociągi i jechałem o 1,5h dłużej(bo przez Wrocław a nie przez Łódź) pociągi wyjeżdżały z Krakowa z 2 minutową różnicą...po prostu szczęściarz :D. Kiedy wróciłem do Poznania, Ania z Piotrem mieli nieoczekiwaną wizytę rodziców i wszystko co przygotowali musiałem odebrać od nich z mieszkania. Dodam tylko że jeszcze nie zdążyłem wrócić do domu kiedy Ania zadzwoniła. Kiedy wpadłem z całym majdanem do mieszkania okazało się, że Loco(mój piesio) niepostrzeżenie odlał się w domu(ktoś przyspał;), więc rozpoczęliśmy akcję ratunkową. Misja jedzeniowa delikatnie mówiąc wisiała na włosku. Kornel otworzył wino a to znak, że ciśnienie niebezpiecznie narastało;). Na szczęście w ciągu 40 min Ania z Piotrem pojawili się i zaczęliśmy ogarniać wszystko jak należy. Jak będę miał przepis to wrzucę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz